Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Já nejsem naladěn na Váš způsob uvažování a proto nedokážu s Vaším blogem nějak rozumně polemizovat.

Ale přesto si myslím, že v té první větě je problematické použití výrazů "dobrovolně a svobodně". Samo o sobě i v kontextu se zbytkem tohoto Vašeho blogu.

Ale je moc sympatické, že se nenecháváte odradit. :-)

0 0
možnosti
JB

Omezenost ve vnímání není tak hrozná jako omezenost z jednostranného vnímání.

0 0
možnosti
FP

Tento fanatik mě fakt baví.RvRv

1 0
možnosti
VK

Mě už vlastně nudí. Myslím, že vůbec ničím už nemůže překvapit, ten má ve všem jasno

0 0
možnosti
Foto

Vám asi nezbude nic jiného, než si hodit mašli, abyste už byl co nejdál od nás, hlupáků a omezenců a mohl křepčit mezi svými nebeskými anděly. ;-D

4 0
možnosti
PB

Takhle explicitně vyjadřovat svůj názor je nebezpečné!

Já jsem si smíchy poprskal monitor. :-)

Přesto bych uvážil, jestli třeba panu Šupovi nedat aspoň nějaký pozitivní bod za sílu a pravdivost vnitřního přesvědčení.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS