Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Tady nezbývá, než obligátní: To je zase Šupa ! :-)

0 0
možnosti
JB

Z Vás by byl vynikající Inkvizitor.

2 0
možnosti
Foto

A teď si autore představte ještě jeden typ. Tou je žena, která je krásná, milá a ušlechtilá a současně se chce i líbit.

Znám některé křesťanské ženy, které považují onen zevní vzhled za jakousi zbytečnost.

Pohled na ženskou, která má mastné vlasy, na pleti uhříky a obléká se jako bezdomovec mne prostě primárně odpuzuje.

Jsem obyčejný chlap, kterému se prostě ženy líbí, když jsou hezké, upravené, mají na sobě hezké šaty. A když zjistím, že to mají v mozku uspořádané, že jsou vtipné a mají šarm, no tak jsem přímo nadšen.

Vaše dělení odmítám.

7 0
možnosti

J47a60n 30Š15e23s34t13á11k

15. 12. 2017 18:05

Těma uhříkama jste tomu zase dal, no dospívající dívky si sem naštěstí pro povzbuzení asi moc nechodí:-)

1 0
možnosti
EK

Ono nejhorší je, když na tyhle ctnostné a bohabojné muže jako je autor stejně nakonec přijde pokušení. Potom dopadnou jako ten zasebevražděný senátor nebo ještě hůře jako Nečas

2 0
možnosti
Foto

;-DNečas je přímo prototyp chlapa pro kterého je kus masa víc než duše intelekt a charakter-a myslím že není jediný:-/

0 0
možnosti
Foto

R^ty ušlechtilé nebývají tak oceňované jako ty sexy-pokud muži na ženy hledí jen jako na kus masa tak to jinak být nemůže-váš idealistický pohled je sympatický leč mimo tento svět- nedávno jsem zde také kritizovala přemíru nahoty a oblečení které toho víc ukazuje než zakrývá a hned ze mě udělal vítačku islámu zapšklou feministku

1 0
možnosti
Foto

těžko jde muži vžít se do myšlení ženy, ale mám pocit, že být pohlednou dívkou, tak by mne dost štvalo, kdyby na mne chlapi koukali jak hladový do řeznictví.

0 0
možnosti

J32a53n 16Š85e83s42t84á75k

15. 12. 2017 16:13

Ještěže dle Vás není zatlačována do špíny krása nás mužů;-D

0 0
možnosti
Foto

Myslim si,ze pokud Buh cte tento blog tak se vali smichy na nebeskem oblacku obklopen andelskymi krasavicemi

3 0
možnosti
Foto

pokud vím tak za představu Boha na obláčku zde každý většinou sklízí kritiku

viz

Jindřich Lukeš 39430

Nejsem teolog, ale jsem věřící a větší slátaninu jsem nečetl. Už jenom to s tím dědulou na obláčku...

a andělé bývají rodu ženského?8-o

to co popisujete spíš zní jako muslimský ráj plný svůdných hurisek:-)

0 0
možnosti
Foto

Vám nějaká nasadila parohy, nebo jste ještě panic? Chlape, podporujte migraci a vnější krása Vám bude dokonale skryta - pod nikábem.

0 0
možnosti
EK

Za všechno zlo světa stejně můžou chlapi!

2 1
možnosti
Foto

kdo jiný?;-D

Vždyť svět stvořil také chlap-kdyby Bůh byl žena tak by svět vypadal úplně jinak

1 1
možnosti
Foto

Vždy byly ženy ty i ty.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS