Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^;-D Dobré ! Mám zkušenost (opravy PC), že většinou to starší ženská zvládne lépe, než většina chlapů. Udělá přesně to, co jí řeknu, nijak nad tím nepřemýšlí a neexperimentuje. A ono to jde ! ;-D

0 0
možnosti
Foto

R^ Máte pravdu, Jaromíre! To je nejlepší. Přijmout pomoc, nepřemýšlet, neexperimentovat. :-) Mezi námi, já z toho byla tak v šoku, že jsem plnila krok za krokem a ani mě nenapadlo, abych nad čímkoli přemýšlela! :-)

0 0
možnosti
Foto

Ženy zvládnou hodně věcí ale někdy musí pomoct motivace ale hlavně je třeba pochválit.

0 0
možnosti
Foto

:-) Jiří, u mě tou motivací byly obavy, jak se pan Fuchs bude tvářit, až uvidí víko od pračky na stranu. :-) Potřebovala jsem odjet do Prahy na zkoušku a představa, že doma nechám rozbitou pračku a on přijede - to byla hlavní motivace!;-) A co se chválení týče- i když pana Fuchse chválím doslova programově, zvykla jsem si, že on mě nechválí. Rv O to víc chválím já. Své děti, kamarády, kolegy, sousedy, známé na ulici - nabíjí mě jejich radost z mé pochvaly. :-)

0 0
možnosti
Foto

Vlastně není od věci hecovat se celý život k tomu, abych si uměl poradit. Podívat se na problém, vzít do ruky příslušné nářadí a zkrátka to zkusit hlavou. Pokud všechno upustím z ruky s tím, že jsem to nikdy nedělal, tak se to do konce života nenaučím.

Dámy - šroubovák do ruky!

Pánové - jehlu, nit, vařečku!

Homo sapiens sapiens má bez rozdílu pohlaví dvě ruce, dvě nohy a hlavu. Jsou to báječné nástroje, používejme je.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíre, moje dvě ruce, dvě nohy a hlava - to vše by mi bylo k ničemu, kdybych neměla na telefonu pana Nymburského, který mě vedl krok za krokem, dodával mi odvahu a chválil mě. R^ Myslím si, že takhle nějak by to mělo být. Navzájem se doplňovat. :-)

0 0
možnosti
Foto

Jste šikulka;-)R^ my máme pračku s otvorem vpředu a ten se sám od sebe při praní otevřel. Voda se vyvalila, jak z Titaniku, byla jsem naprosto bezradná. Manžel nevěřil, opravář jakbysmet, až to viděli na vlastní oči. Pračka dostala nová "střeva" a zatím fachčí dlouhé roky.;-)

0 0
možnosti
Foto

Jitko, tak to by mě vomejvali! ;-) To je strašná představa!8-o Ale v mém případě byl šikulka ten opravář na telefonu! Kdybych ho dostala domů a on to opravil, dala bych mu klidně i pětikilo, jak bych byla šťastná! R^

1 0
možnosti
Foto

R^šikulka-když ženská nespoléhá jen na chlapa tak dokáže lecos o čem si myslela, že by to nikdy nedokázala:-)

1 0
možnosti
Foto

:-) Libuše, já šikulka nejsem! Kdepak!:-/ Ale pan Nymburský, který si troufnul mě navigovat a doslova mě přinutit, abych se nebála - TEN je šikulka! R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 747
  • Celková karma 29,91
  • Průměrná čtenost 2342x
Stařenka (1950), která ráda relaxuje na facebooku. Matka (Filip a Rita). Babička (František). Manželka (pan Fuchs). Spisovatelka (33 vydaných knih: http://www.kdyz.cz/vydane-knihy). Členka Obce spisovatelů a Herecké asociace. Moderátorka (ČRo Pardubice: nedělní pořad, Když vypráví nápověda). Fotografka (Kamil Panasonic Fuchs). Publicistka: ONA DNES, VLASTA, PŘEKVAPENÍ. Dětská obrna od roku 1954 (www.polio.cz). Nápověda (Činoherní klub 1994 - stále). Blogerka - v anketě Bloger roku 2019 získala Cenu redakce. Fotografie je od Kamila Fuchse, který je také na facebooku.