Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J34i32t63k27a 69T65v66r87d13á

19. 5. 2017 16:57

Já v jednom z těch zapadákovů bydlím.Obávám se,že pokud někdo tady vzývá Boha,tak pouze v této souvislosti : "pane Bože,kam jsem to vlez".Není tu obchod,není tu ani ten kostel pro stařenky,celkem často tu v zimě nejsou ani cestáři.Bohužel,tehdy to byla jedna z mála možností,kde byl k mání dům na prodej.Takže ano,je tu krásně,ale parta divokých kachen mi sotva přiveze nákup nebo mě dopraví do práce.Je to smutné,ale svým dětem jsem velmi důrazně vysvětlila,že po ukončení studií,je už tady nechci vidět.Pouze jako návštěvu.A nemají mi to za zlé.

0 0
možnosti

T48o64m30á16š 26P58í40c10l

19. 5. 2017 15:40

Tak nevím, já jsem z vesnice, ale žádného boha (ani Hospodina, ani Peruna, ani Posseidona, ba ani Thora) jsem tam neviděl.

0 0
možnosti

Tak taky nevím ;-) Mně jako klukovi stačil pohled na blankytně modrou oblohu nad zeleným hřbetem brdských lesů, abych pojal podezření, že taková krása nemůže vzniknout náhodou. A až po letech jsem slyšel evangelickou píseň "Krásná je modrá obloha, je zázrak pod ní žít ..." ( pro zájemce celý text https://www.evangnet.cz/pisen.php?sg=BTS14

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS