Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Obdivuji lidi, kteří neomylně vědí jak to Bůh se světem myslí. Já tak drzý nejsem.

0 0
možnosti

Velice se mýlíte, což nepřekvapuje. Oni to nevědí, oni tomu věří tomu. Pane víte co je víra?

0 0
možnosti

Mám trochu jiný názor. Např. za přírodní neštěstí člověk někdy nemůže a přesto mu způsobí bolest a utrpení.

Můj názor je, že Pán Bůh do vývoje lidstva (= do událostí ve světě) zasahuje jen někdy. Viz např. slova Ježíšova: "Proste a bude vám dáno" nebo "Já jsem s vámi, po všechny dny až do skonání světa".

0 0
možnosti

J27a58n 16U11l63r48i20c42h

28. 3. 2017 17:29

S touto casti souhlasim:

Člověče, pouze ty samotný máš v rukou svůj vlastní osud! Jedině ty sám jsi strůjcem své vlastní budoucnosti! Jedině na tobě záleží, zda bude dobrá, nebo špatná!

Zdroj: http://supa.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=595494

0 0
možnosti

Mně připadají tyhle úvahy legrační - Boží zákony jsou dokonalé, jen ten člověk je nedokonalý. Ale chápu, že to někdo tak potřebuje a nemůže jinak.

1 1
možnosti

Jsem si naprosto jist, že Bůh by dokázal svět zbavit zla, ale nebyla by to naše zásluha a udělal by z nás stroje bez vlastní vůle. Takové dobro, na kterém by se člověk nepodílel, by bylo bez hodnoty.

4 1
možnosti

Být si naprosto jist nemůže žádný člověk.

0 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS