Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PD

Probudil jste mě a celým svým srdcem cítím, že z Ruska pro nás nikdy nepřišlo nic dobrého a metody rozvracení a ovládnutí cizích států sedí na Rusko jak pozadí na nočník. Díky za trefný rozbor.

0 0
možnosti
SN

:-).....Napsal jste to perfektně, tak to cítím i já! Pravidelně dodávám......v politice se nic neděje náhodně, všechno je plánované ! Někdy se to sice trochu zvrhne, a výsledek se nedostaví, viz letošní 28. říjen u nás, ale k něčemu to bylo dobré. Alespoň víme, kdo na které straně stojí !

NOrmální lidé už mají plné zuby t.zv. "elit" které si myslí, že jen ony mají ́právo na rozum.

Zvrhlo se to i volbou Trumpa, po prvé jsem viděl zpravodaje ČT Martina Řezníčka v černém obleku a černé kravatě ! Dnes se to fest probíralo na FB. R^R^R^

4 0
možnosti
JP

Karma, přesný popis situace i u nás.

2 0
možnosti
JZ

"To, co ti říkají média není pravda, ale pouze propaganda."

No, vzhledem k tomu, že i blog na Idnesu je médium, tak co z toho tedy vyplývá...??:-/

0 0
možnosti
JL

Kdyby svet byl podle vas, mame na zemi raj.

Vas clanek jsem podporil. Duvod je pro mne jasny. Vas rozbor situaci ve svete ukazuje na vasi snahu ukazat, jak se k tomu stavy 'maly' cesky clovek. Tim chci rici, ze ne vzdy ten 'maly' clovek nemusi mit pravdu. Dekuji vam.

3 0
možnosti
MD

Kdyz uvazime, ze totez se v malem deje i u nas, nutno o clanku rici, ze je skvely. Moc autora nectu, ale toto ma oci a usi.

3 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS