Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Jo jo, Bůh je láska. Opravdu? Moje maminka vždycky říkávala: "Koho pánbůh miluje, toho křížkem navštěvuje". Já se ptám:  "A proč?, Vždyť láska má dávat hezké věci a ne špatné". Žádné takové duchovno, mám příliš mnoho špatných zkušeností, bůh v jakékoliv podobě pro mě prostě není. Život se se mnou nikdy nemazlil a spravedlnost neexistuje. A proto, ač se maminka snažila vést mě k víře v Boha, jsem nakonec člověkem, který věří pouze v souhru událostí. Osud -  to je ta věc, kterou musí člověk umět přijmout. A ne nějaké smyšlené náboženské zákony, které se beztak zrodily v hlavách různých přemýšlivců a které jsou stejně použity jako nástroje k získání moci, majetku a k ovládání mas. P.S. : Lásky má člověk v sobě tolik, kolik jí dostal (zejména od rodičů), ne kolik mu přidělí Bůh.

0 0
možnosti
EH

Z toho článku jsem úplně tumpachová.

0 0
možnosti
PB

...... hmmmm, tak to je teda "šupa" !!!

0 0
možnosti
FKL

Je vidět, že přemýšlíte, což je dobře. Ale nemáte pravdu, resp. Vám tam něco chybí. Že člověk je občas ve špatné chvíli na špatném místě. I ptali se Krista, co špatného udělali ti, na něž se onehdá zřítila ta věc. Nic, děl na to Pán...

1 0
možnosti
MT

Prilis dlouhe. Muzete to zredukovat do max. třech odstavcu ?

0 0
možnosti
JK

...asi ji vypráskal bič Boží...:-P

0 0
možnosti
FS

Ach Pane Bože, to jsou zase bláboly.  Ale "nejlepší" to je, když to mele nějaký kazatel rychle po sobě ústně. Třeba nedávno se do takovýchto úvah zapletl farář na pohřbu mého souseda, a zamotal se do toho tak, že nevěděl ani on sám, co ten Bůh je a proč nás trestá. No to pak člověku fakt nezbývá než jít vzpomínat na nebožtíka do té hospody...

0 0
možnosti

Vaše starosti na moji hlavu;-)

1 0
možnosti
JK

J78a86n 98K91r27a48u52s

4. 7. 2014 17:06

Nikoli, pane Šupa.

Bůh JE LÁSKA.

V případě, že člověk chybuje, dostane novou šanci.

Zamiluje-li se člověk do Boha, je na dobré cestě.

Peklo je také nová šance. Peklo není prostředkem zatracení či trestu, ale nápravy.

Čím dřív si člověk zamiluje Boha tak, aby s radostí chodil po Jeho cestách, tím lépe.

0 1
možnosti
FS

Pane Krausi, můžete mně, prosím, trochu blíže přiblížit a uvést do praktického života větu "čím dříve si člověk zamiluje Boha tak, aby s radostí chodil po Jeho cestách, tím lépe?" Co jako to má dělat? Děkuji.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS