Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Úvaha o možných příčinách homosexuality 1

3. 02. 2017 15:16:00
Pokud se chceme správným způsobem podívat na tento problém a pak k němu zaujmout i správné stanovisko je třeba nahlédnout hlouběji. Mnohem hlouběji, až za hranici hmoty, kde tkví skrytá podstata nejen této, ale i všech věcí.

Musíme proto začít úplně na začátku, kdy se duchovní zárodek člověka měl rozhodnout, jaký druh působení si pro sebe vybere. Zda to bude působení aktivní, čili mužské, nebo pasivní a udržující, čili ženské.

Abychom správně chápali následující vysvětlení je třeba mít jasno v tomto základním členění:

Za prvé: je zde nepohlavní lidský duchovní zárodek, který se na počátku svého vývoje musí závazně a jednou provždy rozhodnout pro aktivní, nebo pasivní působení. Tím se stává mužským, nebo ženským lidským duchem.

Za druhé: na základě tohoto jeho rozhodnutí se pak zformuje jeho duševní tělo a to buď do mužské, nebo ženské podoby.

Za třetí: no a při pozemském zrození také i jeho hmotné, fyzické tělo.

Každý lidský duch musel tedy na začátku učinit zásadní rozhodnutí, které se pro něj stalo určujícím po celé jeho další bytí. Jeho duševní tělo se pak ihned začalo formovat buď do mužské, nebo ženské podoby.

Při svém pozemském zrození pak také obdrží buď mužské, nebo ženské fyzické tělo.

Mužská, nebo ženská tělesná forma tedy přímo závisí na druhu činnosti ve stvoření. Mužské, to je princip aktivity, čili průbojnost a ženské, to je princip pasivity, čili působení tiché, udržující a ochraňující.

Jednou z příčin homosexuality je změna původního rozhodnutí lidského ducha!

Ukažme si to na příkladu: Na zemi žije ženský duch, který vlastní ženské tělo a má tedy působit tichým, pomáhajícím a udržujícím způsobem. Nicméně tento ženský duch začíná postupně inklinovat k aktivnímu, mužskému druhu působení. Chce určovat, dobíjet, vést, vládnout a tak i činí. Tělesně zůstává stále ženou, ale vnitřně, duševně se již začíná formovat do mužské podoby, odpovídající činnosti, kterou preferuje.

Po odložení hmotného těla, čili po fyzické smrti přijímá pak tento, původně ženský lidský duch již mužskou duševní formu. No a na základě toho se pak, při svém opětovném zrození narodí jako muž. Muž, který však v sobě nese ženského ducha, který ve svém předchozím životě preferoval aktivní, mužské působení a důsledkem toho obdržel ve svém novém pozemském zrození mužské tělo.

Tento ženský lidský duch zůstává v jádru stále ženou a to na základě svého prvotního rozhodnutí, které je nezměnitelné. A proto se tato žena brzy začne cítit nesvá v novém těle, které obdržela na základě svého předchozího příklonu k aktivitě. Mužské tělo je jí cizí. Je to pro ni jakýsi nepochopitelný trest, protože se vnitřně cítí být ženou, avšak její tělo je mužské. Tento trest si však způsobila ona sama svým příklonem k aktivní, mužské činnosti ve svém předchozím životě.

Takto se tedy může na zemi zrodit homosexuál. Ve skutečnosti je to ženský lidský duch v mužském těle. Tento stav je samozřejmě nepřirozený a jeho nepřirozenost duch bolestně vnitřně pociťuje. Skutečnou pomocí v dané situaci může být jedině poznání podstaty věci a touha ženy stát se znovu plnohodnotnou ženou.

Je třeba ale vědět, že to se může přirozeným způsobem uskutečnit až v příštím pozemském zrození a to tehdy, pokud žena, která samu sebe potrestala zrozením v mužském těle bude opravdu toužit stát se opět ženou a začne opět inklinovat k pasivnímu, tichému, ochrannému a pomáhajícímu působení.

Absolutní neznalost o těchto skrytých skutečnostech má však za následek, že to, co již je i tak dost zamotané a zkřivené se lidským nepochopením ještě více křiví a zamotává.

Pokud totiž homosexuál, čili žena v mužském těle dospěje do období pohlavní zralosti a zatouží si najít partnera, tohoto ženského ducha v mužském těle samozřejmě přitahují muži. Je to logické protože každá žena touží po muži. A homosexuál je uvnitř ženou. Pouze tato žena se prozatím nachází v mužském těle.

Je zcela samozřejmé, že žádný normální muž nebude mít zájem o vztah s homosexuálem. A proto homosexuál může navázat vztah pouze s dalším homosexuálům. Čili s někým stejně pokřiveným, jako je on sám. Nicméně pokud homosexualita je již sama o sobě nepřirozená, vztah dvou homosexuálů je ještě absurdnějším vystupňováním nepřirozenosti.

Proč? Neboť za prvé, člověk nezná příčiny homosexuality a za druhé, protože je materialista. A pro svou nevědomost o vlastní úchylce, jako i pro své materialistické vnímání světa si dva homosexuálové ve svém vztahu v jistém smyslu navzájem lžou, protože nejsou vůbec tím, za koho se navenek považují..

http://kusvetlu.blog.cz/ v spolupráci s M.Š

Autor: Milan Šupa | pátek 3.2.2017 15:16 | karma článku: 12.34 | přečteno: 964x

Další články blogera

Milan Šupa

Proč Stvořitel dopouští války a jiná neštěstí?

Jak to vůbec může Stvořitel dopustit!? Jak se vůbec může na něco takového hrozného dívat!? Vždyť kdyby existoval, nebylo by možné, aby se děly takové věci!

28.3.2017 v 15:15 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 443 | Diskuse

Milan Šupa

Žijeme ve svobodě, nebo v kapitalismu se socialistickou tváří?

Na současném kapitalismu středoevropského typu leží temný stín socialismu. Je totiž až fascinující, jak se historie opakuje. Neboť pokud jsme v minulosti byli vazaly východu, dnes jsme vazaly západu.

24.3.2017 v 15:15 | Karma článku: 17.70 | Přečteno: 500 | Diskuse

Milan Šupa

Jak myšlenky určují náš osud?

Málokdo dokáže připustit, že by způsob našeho myšlení mohl mít nějaký zásadní vliv na formování našeho budoucího osudu. Ale opak je pravdou!

21.3.2017 v 15:15 | Karma článku: 13.02 | Přečteno: 295 | Diskuse

Milan Šupa

Co se zdá být skoro neuvěřitelné ...

Za dob Hitlera mnozí Němci nechtěli uvěřit tomu, co se děje v koncentračních táborech. A nejednou ani tehdy, když jim o tom někdo otevřeně řekl, protože prostě nedokázali připustit, že by mohlo být něco takového vůbec možné.

17.3.2017 v 15:15 | Karma článku: 16.63 | Přečteno: 847 | Diskuse

Další články z rubriky Ostatní

Petr Nevěčný

"Prasata! Chcete snad žít věčně?!" řval průkopník občanských práv.

Takto prý motivoval své vojáky pruský král Bedřich Veliký (Friedrich II. der Große) v bitvě u Kolína (1757), jedné ze tří, které prohrál. Dalších 12 bitev, ve kterých osobně velel, však vyhrál a je proto považován za skvělého

28.3.2017 v 20:17 | Karma článku: 15.73 | Přečteno: 441 | Diskuse

Karel Trčálek

Je pan Alexandr Tomský opravdu mediální obluda kvůli kritice islámu?

Schválně se zeptejte pan Tomského, jestli mne zná. Vsadím se, o co chcete, že ne! Mraveneček se pustil do lva, hehe!

28.3.2017 v 17:13 | Karma článku: 11.69 | Přečteno: 946 | Diskuse

Martina Studzinská

Přání učitelům k svátku

Učitelé to v nikdy neměli lehké. Nikdy nepatřili k bohatým nebo vysoce postaveným občanům. Právě proto by se slušelo připomenout jejich žákům, že dnes je jejich den.

28.3.2017 v 15:57 | Karma článku: 8.45 | Přečteno: 202 | Diskuse

Milan Šupa

Proč Stvořitel dopouští války a jiná neštěstí?

Jak to vůbec může Stvořitel dopustit!? Jak se vůbec může na něco takového hrozného dívat!? Vždyť kdyby existoval, nebylo by možné, aby se děly takové věci!

28.3.2017 v 15:15 | Karma článku: 12.46 | Přečteno: 443 | Diskuse

Mário Oláh

Liber Mage & Psychonaut: Kumba a energetický plaz vyliezajúci z hrdla

"Ak nemáš v poriadku energetické centrum v hrdle a prebudíš v sebe hadiu silu v dôsledku "osvietenia", môže sa stať, že ti bude chcieť vyliezť z huby energetický had. Pozor, aby si sa ním nezadrhol." - Frater Saepes

28.3.2017 v 13:43 | Karma článku: 13.04 | Přečteno: 115 |
Počet článků 564 Celková karma 12.63 Průměrná čtenost 706
Jsem člověk, kterému není lhostejné obecné nepochopení pravého smyslu lidského života na zemi a z tohoto nepochopení pramenící selhávání jak osobních, tak celospolečenských vztahů.


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.